neděle 4. června 2017

Střípky štěstí (67)

1. Slunce na tváři. Volnost sukně. Povedený oběd. Setkání. Biřmování od přípravkářů. Náhodná shledání.
2. Ranní probuzení. Jiným se povedla zkouška a státnice! :) Snoubenec.
3. Teplo. Večerní procházka po oboře ve třech - moře daňků i muflonů :)
4. Zajímavé učení (konečně to taky někdy můžu napsat :)). Procházka se snoubencem v oboře. Kvetoucí balkon.
5. Běh. Zjištění výsledků ze středeční části zkoušky z angličtiny.
6. Povedený oběd. Běh.
7. Mše. Letní sprška. Konečně lidský kontakt po učícím víkendu.

8 komentářů:

  1. To jsou ale překrásné radosti!
    Mgr. angličtina? Čekám na výsledky a děsím se :( :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Mgr. angličtina. Naštěstí ji mám úspěšně už celou za sebou! Ale bylo to náročnější, než jsem čekala. Snad i tobě dobře dopadne :)

      Vymazat
    2. Mě utekla o 2 body :-( A dnes jsem ji zvrtala úplně. Takže září... :-( Sice jsem z toho měla respekt, ale je to o milion úroveň výše než Bc.

      Vymazat
    3. To mě mrzí. To máš asi pod fyzikou, že? Jako mi to přišlo neúměrně a zbytečně těžké, chtěla jsem jim to napsat jako zpětnou vazbu do předmětové ankety, ale ta pro tu zkoušku není otevřená :D
      Snad se to v září podaří!

      Vymazat
    4. Jojo, pod fyzikou - a problém je, že ty odborné články nám tam pořád háží z většiny astro, kterou jsem vůbec neměla. Některé jsou jednoduché na odvození, ale jiné, odbornou slovní zásobu logicky nemám. Diskutovala jsem s vyučující, říkala, ať se učím, ptám se jak, čtěte články - ale já nečtu astro... Tu druhou mi to prvně ukázalo 15 bodů a den před ústní, na kterou nesmím (a chemici můžou...) se mi objevilo najednou 28 (a spolužák měl 28 a spadlo mu to na 20). Tak jsem psala, zda je tento bodový stav konečný, nebo se dočkáme ještě nějakých proměn :D Chjo, uvidíme v září :)

      Vymazat
    5. Jo, mám dojem, že ti angličtináři si vůbec neuvědomují, že fyzika/biologie/... se ještě tříští na další specializace, kde se ta slovní zásoba může výrazně lišit. Já jsem to pocítila u writingu, neboť jsem netušila, o čem píšu... měli jsme tabulku se třemi skupinami nějakých živočichů, k nim napsané vlastnosti a porovnávat je mezi sebou... netušila jsem, jaké živočichy porovnávám :D což se teda ještě dalo... u článků by to bylo horší, tam to naštěstí bylo tak nějak obecnější...

      Vymazat
    6. Ale taky jsme nemohli na ústní bez písemné :)

      Vymazat
    7. Hmm, my to měli naopak. Writing byl jednoduchý, teda na termínu, kde jsem ho psala, na druhém už jsem si ho nechala uznat. Naopak jsme se spolužáky diskutovali, jestli nezaměnili sociologii a fyziku :D Šlo o to, že oslovili akademiky v USA a UK a ptali se, jestli je v pořádku začínat e-mail dear doctor od dear professor. Mě nejdéle trvalo pochopit, o čem mám psát, protože jsem hledala fyziku, abych splnila zadání "pište pro někoho, kdo má už vědecké povědomí :D".
      Ale pozitivum - na posledním termínu jsem v průběhu článků se naučila nové slovíčko - pochopila jsem, že plant není jen rostlina, ale i elektrárna :D Ještě se doučil halo efekty z astra, precizně jak funguje vodní a jaderná elektrárna a bude to ok :D

      Vymazat

Děkuji za Tvůj komentář :)