neděle 19. června 2016

Střípky štěstí (17)

1. Indiánský skvělý běh. Po dlouhé době i s danělou.
2. Přítel odbakalářoval! Zpráva od kamarádky.
3. Zvuk deště. Zachary Levi*.
4. Státnice za mnou (výsledek budu vědět v pondělí a do té doby si neodvažuji tipovat). Večer se spolubydlícími.
5. Rozmluvení sestřičky. Snídaně s přítelem a jeho bratrancem. Cesta domů. Komplikace na cestě. Návštěvy babiček.
6. Pletení.
7. Mše. Dokončení dalšího páru botiček (pletení - ty modré, chybí mi akorát bílá stužka-tkanička).


*Oblíbila jsem si tohoto herce v Chuckovi (což je ten seriál, na jehož popud jsem napsala minulý článek. Je to úplná relaxační blbost, takže ani nemůžu doporučit:D Mě to ale bavilo, takže svůj účel splnil). Koukala jsem na pár rozhovorů s ním a líbí se mi jeho názory a postoje.

"Instead of letting somebody attack you, and getting baited into attacking back—just love them back, be graceful with them back, and say, ‘Hey, man, where do you wanna go with this? Cause I’m not gonna hate you. I know whatever is going on in you is something that’s way deeper than what’s going on between us, so I’m just going to love you back."

3 komentáře:

  1. Jé, komu pleteš botičky? Jsou překrásné :-)
    Chápu to, že nemáš výsledek, ale volno už jo?
    Jsem nedočkava zítřka za tebe!
    A ten postoj *, zajímavý, zaujal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty botičky jsem začala plést jen tak, protože jsem je chtěla zkusit... :) Ale možná je dám přítelové neteřince...
      Volno už jo a teď i výsledek - státnice jsem složila!:)

      Vymazat
  2. Gratuluji! :-)
    Bílé botičky jsou úžasné :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Tvůj komentář :)