sobota 23. ledna 2016

Poslední zkouška

A já se k ní tak tak plazím. Tento semestr jsem měla nejméně zkoušek za celé studium (jenom tři!!), ale vzhledem k mikře (o které jsem se tady zmiňovala už tolikrát) mám stejně zkouškové dlouhé. Poslední zkouška je asi docela lehká - všichni říkají, že je fakt v pohodě a navíc tak nějak zhruba víme, co po nás u zkoušky chce. Takže já se pohybuju mezi dvěma extrémy - v jednu chvíli jsem uklidněna okolím, že to bude skutečně v klidu, v druhou chvíli si říkám, že asi tou zkouškou sotva prolezu (bylo by mi to jedno? pochybuju...). Vždycky, když někdo tvrdí, že je zkouška v klidu, tak proto, že už ji má za sebou. A vzhledem k tomu, že si připadám přeučená, tak prostě nějak nemám snahu se k tomu učení ještě dokopávat. V úterý to už (snad) bude za mnou, já si volno užiju plnými doušky (i když už teď jsem ve svém režimu polevila - například ve středu jsem vyrazila na brusle - na rybník:)) a budu se věnovat taky bakalářce (fakt, budu!).

Teď jen přežít do úterý:)

6 komentářů:

  1. Co se týče zkoušek,co mě čekají, mám lehce obavy :)
    A tím "teprve zatím" myslím maturitu :)
    Věřím že to zvládneš a zvládáš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že jsi to zvládla. :-) A žádný výčitky, že jsi byla na rybníku. Relax je taky třeba.
    Jak se zmiňuješ ve starším článku o prokrastinaci, že máš vždy spoustu důležitějších věcí, než učení, trošku mě z toho rozbolelo břicho, když jsem si vzpomněla na svoje zkouškový. Byla jsem na tom stejně. Fuj. Ať už to je taky za tebou. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tý jo závidím tři zkoušky, já mám většinou každý semestr 13, 14 předmětů, z čehož tak 6, 7 zkoušek a mnohdy započtové testy jsou ještě horší :-(. Já stále čekám na výsledek té mé poslední rozhodující a to čekání je šílené. A to je klasika, každý si pak píská, když to dá a tvrdí, jak to bylo jednoduché.

    OdpovědětVymazat
  4. ooo.. :) tak budu držet palce.. :) co vlastně studuješ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už ji mám naštěstí za sebou :) A studuji "Lékařskou genetiku a molekulární diagnostiku".

      Vymazat
  5. Mě právě předměty, které jsou dle druhých lálá, nejvíc děsí, protože já to mám všechno záhadou naruby :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Tvůj komentář :)