pondělí 3. prosince 2018

Pět měsíců

Nepíšu, vím. Posledních pět měsíců pro mě bylo náročnějších, než bych čekala. Už před státnicemi (které dopadly úspěšně, mimochodem) jsem si začala hledat práci, v naději, že do konci prázdnin něco najdu. Nenašla jsem. Od října jsem nastoupila do mimooborové práce (což je pro mě dost náročné, protože prostě... neuplatním ani trochu pět let studia, super) a pokračovala v hledání. A už je to přes pět měsíců, co nemůžu najít práci v oboru. Minulou středu jsem byla na pohovoru, na kterém mě zase odmítli. Skončila jsem druhá, super. Za chvíli mi skončí zkušební doba v mé mimooborové práci, ve které jsem doufala, že budu tak dva týdny (protože jsem měla vždy něco rozjednaného). Super.

Lituju oboru, který jsem si vybrala? Ano.

2 komentáře:

  1. Je mi líto, že se Ti nedaří, jak sis představovala. Snad se to v brzké době zlepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Drahá. Dnes a denně na tě myslím. Rozjednané phd mi nevyšlo a také jsem na pochybách, jestli se na to nevykašlat (práce v oboru fyziky a zdravotnictví až někdo umře říkala paní personální...) a jít dělat mikroskopy se 4x větším platem. Ale nejsem o tom přesvědčená...
    Přála bych ti spokojenost a radost z práce, když v ní trávíme tolik času.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Tvůj komentář :)