neděle 19. března 2017

Střípky štěstí (56)

1. První letošní běh. Nezbytnosti. Příprava a první skrutinium.
2. Zvládnutí náročného dne. Koupení rozprašovače na rosení květin :) Narcisky.
3. Nasazení pažitky. Procházka ke koniklecím.
4. Běh (zatím tedy ještě propojen s chůzí, chci začít pomalu).
5. Běh. Vaření.
6. Procházka oborou (chůze částečně na popud Berry, z větší části však na popud zad). Maličké divoké prasátka :) Pletení a četba (moc času, protože se mi aktualizoval Windows po formátování ntb = opravdu hodně dlouho).
7. Běh. Vaření.

1 komentář:

  1. Zrovna tento týden jsem "dobíhala" (třeba 0,5 km jsem potřebovala překonat rychle) a u toho myslela na tebe, žes vlastně dlouho nepsala o běhání a jak tě v něm obdivuju... Já rozprašuju lahvičkou od Fixinely (řádně vypláchnutou!) a z narcisek mám dnes též obrovskou radost - vždycky, když máme nějakou květinku v květináči a odkvete a nedaří se jí už (to ty z obchodu tak mají, po odkvetu jsou unavené), tak je dáváme babičky do předzahrádky. A ony tam pak další jaro jsou tak překrásné! Takže dneska babička udělala to, že vyryla narcisky zpátky do květináče a "vrátila" je mamince - lepší, než kupovat! :-)
    Jsem ráda, že jsem tě inspirovala k chůzi! Já měla tento týden slabší, ale těch 6 tam bývá, a to se mi nedostává na procházky stále :-/, jsem strašně zvědavá, až půjdou ze školy procházkou, jak ráda chodívám, o kolik mi to naroste :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Tvůj komentář :)