neděle 31. července 2016

Střípky štěstí (23)

1. 155. den střípků. Brigáda. Běh v oboře. Pečení. Pletení. Řeřicha bují, pažitka klíčí (založila jsem si bylinky na balkonku:)).
2. Návštěva u kamarádky.
3. Brigáda. Celobytový úklid.
4. Brigáda. Povedla se mi čtyřdenní práce (i když jsem vlastně otestovala jen 2 vzorky z 8). Běh.
5. Brigáda. Domů!! Druhé červenovlasování. Přítel.
6. Malá ségra. Mamka. Přítel.
7. Běh. Mše. Ségra a mamka. Přítel.

Berry:
Moc to neumím komentovat. Je z toho trošku pochopitelné, jak vypadá pletení na pěti jehlicích? (tedy na čtyřech a přeplétání tou pátou)

E.: Výsledek (triko+fixy) bude, pokud se za něj nebudu příliš stydět:)

3 komentáře:

  1. Těším se! Jinak koukám, že budeš po prázdninách pěkně bohatá .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to si myslí asi všichni, ale zas něco padne na nájem a tak (protože nebrigádničím doma, ale v Brně)... :) Hlavně mi nejde úplně jen o ty peníze, ale taky tam získávám spoustu praxe a učím se i nějaké metody, které se mi budou hodit na diplomku, což je fajn:)

      Vymazat
  2. Díky! To je tak super mít půl článku pro sebe ;-) Sdílím tvou radost z brigády, i když nic nemám, pamatuji si tu loňskou (za kterou jsem málem musela platit) a jakou jsem měla radost :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Tvůj komentář :)