neděle 29. května 2016

Střípky štěstí (14)

1. Zveřejnění výsledku mé předposlední zkoušky bakalářského studia (když nepočítám státnice) - úspěch! Indiánský běh.
2. Vyřízení několika blbostí.
3. Indiánský běh.
4. Poslední zkouška bakalářského studia (pokud nepočítám státnice) za mnou - ne tak dobře, jak bych si přála, ale je doma! A taky už znám posudek oponentky mé bakalářské práce - spokojenost!
5. Poprvé běh s přítelem (samozřejmě jsme museli potkat hada).
6. Bytí s přítelem. Palačinky!:D
7. Schopnost učit se (i když až odpoledne). Indiánský běh (naštěstí bez hadů).

7 komentářů:

  1. ja doslova bojumem o to, aby so mnou drahy obcas isiel behat, ale zatial neuspesne xD v dobrom zavidim.

    OdpovědětVymazat
  2. Velká gratulace ke školním úspěchům!
    Hada se mi ve volné přírodě povedlo potkat jednou a přestože nemám pocit, že bych se jich nějak zvlášť bála neměla jsem z toho vůbec dobrý pocit a vzdalovala jsem se velmi rychle!

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace k prozatimním výsledkům, bohužel u mě to taková jízda není :(

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji ke zkouškám a všemu, co zmiňuješ.
    Mohu se zeptat, proč si píšeš "střípky štěstí", jak si na to přišla, napadlo Tě to samotnou nebo Ti bylo něco inspirací? A jen malá poznámečka....špatně se čtou komentáře, vidíme je bíle na světle šedém pozadí :-(
    Ája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, nechala jsem se inspirovat Berry:) A je to fajn - snažím se každý večer si uvědomit, co se mi ten den stalo pěkného :) A o těch komentářích vím, už jsem na tom pracovala, ale nepovedlo se mi to nijak změnit... Asi to bude chtít nový vzhled úplně - po státnicích :D

      Vymazat
  5. Nikdo se tě nebude ptát, jak, hlavně, že zeleně - takže moc gratuluji k ukončení semestru!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Tvůj komentář :)