neděle 10. dubna 2016

Střípky štěstí (7)

1. Brigáda! Byla jsem na fakt pohodové brigádě, asi poprvé v životě, kdy jsem z toho nebyla ve stresu! Poté na přípravě sdílení zážitků neofytů.
2. Indiánský běh v oboře, potkání daňků. Všimnutí si toho, jak krásně kvetou stromy.
Daněk v oboře:)
3. Krásný narozeninový den. Domluvení skvělé brigády. Science slam!
4. Koupení přezůvek.
5. Indiánský běh v oboře. Splnění účasti na docela pohodovém cviku (ještě protokol). Po týdnu bytí s přítelem!:)
6. Návštěva babičky a prababičky. Hlídání synovce a neteřinky přítele, i když ke konci jsem začala být dosti unavená. Palačinky s nutellou!
7. Hraní karet s babičkou a mamkou.

6 komentářů:

  1. Je indiánský běh 10 kroků chůze a 10 běh, nebo je to nějaká speciální disciplína? Tuto oboru mám hodně ráda a fascinuje mě, jak se tam zvířátka promenádují ;-) My měli palačinky s "nutelou" v neděli! ;-) :-) A gratuluji k narozeninám!

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle vypisování střípků je skvělý! :) Já bych to asi nedokázala, jsem zvyklá vidět spíš to špatný. :/ :D
    S brigádou je to skvělý, že jsi sehnala něco pohodového. :)
    Běh takhle v přírodě musí být fajn.. i když v té oboře bych se asi bála, právě kvůli těm zvířatům. :D
    K narozeninám dodatečně všechno nejlepší!
    Mňam, palačinky s nutellou, to jsem neměla už hodně dlouho. Někdy asi zhřeším a dám si. :))

    Jinak děkuji moc za komentáře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuju vyzkoušet, zvládne to každý a možná časem uvidíš víc a víc malých pozitivních věcí :-)

      Vymazat
  3. Dodatečně všechno nejlepší, Melly! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Tvůj komentář :)