neděle 3. dubna 2016

Střípky štěstí (6)

1. Starost všech po tom, co jsem spadla na bruslích (hlavně přítel a jeho starostlivost:D).
2. Sluníčko! Keramika s autisty. Ne-bolest kolene. Pečení.
3. Omalovánky (začala jsem na přednáškách vybarvovat mini-mandaly a zjistila jsem, že to docela pomáhá udržet pozornost). Křest spoluúčastníků příprav, kteří jsou o rok dál :)
4. Konzultace na bakalářku (mám prostě skvělou vedoucí). Vaření pro přítele a společné jídlo. První opravdický oběd, co jsem mu připravila!
5. Úklid - vyčištění hlavy. Sehnání jednorázové brigády na pondělí.
6. Ranní indiánský běh a potkání daňků. Krásné počasí. Odpolední procházka po oboře s bývalou spolubydlící/spolužačkou.
7. Opět ranní indiánský běh. Poobědová procházka s kamarádkou a lov konikleců (foceno jen mobilem, pro mě, bláznů s profi foťáky tam je habaděj).



Nějak jsem si navykla psát takhle v bodech a na pořádné články nezbývá nálada, čas, ani inspirace.

6 komentářů:

  1. S časem to teď mám stejně.
    Koniklece letos nějak nestíhám. Dva roky před tím poctivě, máš je ale krásné ;-)
    A koukám, že se ti to taky točí okolo jídla trochu ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Střípky štěstí mi vždy vykouzlí úsměv :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jeden z jejich cílů - předávat tu radost dál:)

      Vymazat
  3. S článkami to ted mám bohužel podobně, ale snad se zase chytnu :-). Držím palce s bakalářkou, také se chystám zítra na konzultačky.

    OdpovědětVymazat
  4. A jaký to byl oběd? (Všimla jsem si, že mi na komentáře neodpovídáš, tak se to snad spraví)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někde jsem neodpověděla? To mě mrzí, musela jsem to přehlédnout:( Chutnal mu i mi, což je důležité:D

      Vymazat

Děkuji za Tvůj komentář :)