pondělí 28. března 2016

Střípky štěstí (5)

1. Aspoň trochu zajímavé cviko, kde jsem si správně tipla, zda vidím karyotyp muže nebo ženy. Radost na přípravě ke křtu (kolik týdnů to tu ještě budu psát? Křest mě čeká až za rok!:D).
2. Keramika s autisty. Vínko a film s kamarádkou. Mail z možné brigády, po které jsem toužila!
3. Ranní probuzení do slunného dne se zpívajícími ptáčky (i když proč prozpěvují ještě za tmy, kdy mě vzbudili poprvé, je mi záhadou). Kafe se spolubydlící.
4. Zelený čtvrtek. Bytí s přítelem.
5. Velký pátek. Snaha postit se. Zdobení vajíček s mamkou a se ségrou. Večerní hrátky s dětmi.
6. Bílá sobota. Krásná. Dvě vigilie s přítelem, protože jsme asi trochu blázni.
7. Oslava narozenin mojí malé sestry. Dlouhý pokec s přítelem, jeho bratrem a ženou bratra.

1 komentář:

  1. U posledního bodu se mi vybavila věta, kterou tatínek rád připomíná, že zazněla u seznámí s maminkou: "Tady ty rodinné komplikované vztahy fakt nemusím" :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Tvůj komentář :)