neděle 13. března 2016

Střípky štěstí (3)

1. Setkání s kamarádkou v krásné kavárně (Café Momenta v Brně na Zelném trhu). Příprava na křest.
2. Nepovedený roztěr na cviku, aneb svět se nezboří, když něco zkazím. Keramika s autisty.
3. Palačinkový večer s přítelem.
4. Konzultace bakalářky. Mám skvělou vedoucí!
5. Prázdninově laděný (žádná škola!) den s přítelem, hodně na stavbě a já si proto hodně četla:)
6. Většina dne strávená s malou sestrou. Konečně vysloveno před taťkou, že se připravuji na křest.
7. Příjemná atmosféra na bytě.

Snažím se to psát pravidelně, každý večer, jako své ponoření do prožitku daného dne.

4 komentáře:

  1. Hááá, už to asi jde :D Ještě odpověď... s pejskem jsem chtěla jít zas někdy tento týden, ale ještě čekám, kdy se mi ozve paní cvičitelka :) Říkala, že se pokusí to domluvit tak, abych se mohla přidat k někomu, kdo jede taky z města (autem), abych nemusela autobusem. No a dětičky, ty se snažím vždycky nějak nalákat, teď jsem pro ně koupila samolepky... psycholožka mi radila, ať se je snažím učit hlavně hrou, ne aby musela dlouho sedět a něco poslouchat. Někdy to je úplně v pohodě, jen jeden, dva kluci mi to tam občas rozjíždějí :D
    Máslové sušenky, to bude určitě mňamka :) My jsme v sobotu pekly s mamkou taky sušenky, kde se dávalo hodně másla... a ovesné vločky...
    Jinak ze tvých střípků zní všechno fajn, ale nejlepší jsou palačinky s přítelem :P :D

    OdpovědětVymazat
  2. To mi dělá radost!
    Taky se snažím psát ten den večer, je to nejlepší zastavení :-) Člověk, i kdyby měl chmury, si uvědomí, že ten den byl vlastně fajn.
    A dostala jsem chuť na palačinky.

    OdpovědětVymazat
  3. Palačinkový večer, já chci také!:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Tvůj komentář :)