sobota 7. listopadu 2015

Projasnění

Na chvíli hlava v oblacích. Myslím, že i ti méně bystří by poznali, že teď prožívám spíše období nahoře. Díky, Bože!


Miluju hory. Proto.
EDIT 12. 11.: Zjistila jsem, že u komentářů je úplně hloupá barva pozadí, kterou však nejsem schopna ovlivnit. Ještě zkusím zabojovat a jinak to bude asi docela zoufalé:(

7 komentářů:

  1. To je dobře, že máš dobré období :))

    OdpovědětVymazat
  2. To je fajn, že máš takové období... snad vydrží co nejdéle! :)

    A s těmi tělocviky na školách... my tedy upřímně taky nemáme žádný povinný. Zvolit si můžeme max. jeden na semestr (tedy, jen za jeden dostaneme kredity), ale funguje to tak, že chodit můžeme téměř kamkoliv a většina tělocviků je u nás zadarmo. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný dess *-*
    Jinak moc děkuju za tvůj komentář u mě na blogu. Já se nezničím,to mohu slíbit. :) Psychicky mě to šíleně vyčerpává.....no..budu bojovat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je skvělé, že se cítíš skvěle ;-) Moc se mi to pozadí líbí - doslova povznáší :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jej to som rada, že sa práve nachádzaš hore to velmi rada čítam a drž sa aby si tam ostala čo najdlhšie:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Tvůj komentář :)