čtvrtek 3. září 2015

Raději vyhořet než se stěhovat

Poprvé jsem se stěhovala o prázdninách po čtvrté třídě. Pak jsem na docela dlouhou dobu zakotvila v malém, chladném, ale útulném bytě s vysokými stropy. Následně jsem se stěhovala na byt v Brně, sama se spolužačkami a moje ostravské doma se stěhovalo asi o měsíc později. Letos o prázdninách jsem vystěhovávala brněnský byt (do nového potřebuju již méně věcí) a stěhuju se taky v ostravském doma. Musím ale říct, že mě to hrozně nebaví!
Nejsem příznivce věčného balení a vybalování, vážně. Doufám, že až se vdám, tak se pak budu stěhovat už tak maximálně dvakrát (jednou do prvního bydlení s manželem a podruhé do rodinného domku:D). 
Člověk ani neví, kolik má tak věcí, dokud je nemusí zabalit do krabice a naložit na vozík/do auta. Ještě, že teď se v Ostravě stěhujeme jen o jedny dveře vedle (v paneláku).
Stěhovali jste se někdy? 

2 komentáře:

  1. Nikdy jsem se nestěhovala uplne se vsemi vecmi. vzdycky max par veci na byt nebo na kolej na skolu... ale vetsinu veci jsem vzdy nechala doma... i tak mi to vzdy prijde jak neskutecne peklo a proces, ktery bych si klidne nechala ujit. ale jeste horsi mi prijde stehovani z bytu a koleje zas domů. nebot se veci namnozi za tu dobu co tam bydlim a kupuju a vozim tam dalsi a dalsi "kramy" a pak se nestacim divit, co vse tam mam a hrozim se, zda do auta nekdy vubec narvu jen svoje vlasstni veci. hruza des běs...
    uz ted se desim toho, az se budu stehovat od rodiců se vsim vsudy. to bude teprv neco :( :D

    OdpovědětVymazat
  2. Sťahovali sme sa raz v živote a to som mala tiež 4 roky takže si to síce celkom dobre pamätám ale nemusela som vtedy nič vybalovať ani upratovať takže mi to tak nevadilo:D Ale viem že ked sme napr prerábali bytt a tie všetky veci sme vynašali z izieb tak toho bolo mega vela :OO tak prajemm vela nervov pri sťahovaní a nech to dopadne dobre:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Tvůj komentář :)