středa 25. února 2015

Moje brože

Před rokem a půl jsem se naučila vyrábět zvířátkové brože. Dávněji jsem zde již dávala ukázky mé tvorby... každopádně pak jsem dlouho nevyráběla, jelikož jsem na to nějak neměla náladu, ale během pozkouškového volna nastalo pár chvil, kdy jsem oplývala dostatkem času a tak jsem vyrobila několik broží.





7 komentářů:

  1. Jej je to krásne, nedala by si tu postup? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, ty jsou roztomilé :) Jsi šikovná!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi opravdu sikovna :) nekdo ma hold zrucnost v sobe (ty) a nekdo ne (ja) :D fnuk.. super super. ten pejske ve vsech barevnych provedenich me naporosto dostal :))) krasa. jak ma najednou clovek o zkouskovym pocit co vsecko behem semestru nedelal a nemel na to cas :D to je nekdy usmevny ..sama nachazim zalibeni v mnoha aktivitach od uklizeni az po ruzne manualni dalsi kreativni vytvory.)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, ty kočky jsou boží, vyrobila bych si černou ♥ Jsi moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsou nádherné!!! Vivi má pravdu..kde je postup? :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Tvůj komentář :)