středa 16. prosince 2015

Vánoce

Ano, ani já se nevyhnu tomuto tématu. Máme již po třetí adventní neděli a tak i já cítím, že se Vánoce blíží. Ačkoliv se spíše musím věnovat škole a místo nějakého balení dárků nebo pečení cukroví (vsuvka - jak já se těším na dobu, kdy nebudu mít takové školní Vánoce, ale kdy třeba o víkendu budu moct v pohodě dekorovat byt!) se memoruji cytokiny ovlivňující vývoj T pomocných buněk. No.
Každopádně první zkouška, která mě po Vánocích čeká, je mikrobiologie. Sice je to "až" 19., ale i tak vím, že okamžitě po svátcích (27.) se budu muset začít učit. No a během svátků musím všechny navštívit. Víte jak bych si přála strávit Vánoce opravdu jen rodinně, doma, v klidu a pohodě? Štědrý den takový naštěstí asi jakž tak bude. Ale hned 25. mám v plánu vydat se za taťkou (ráno, abych tam nějakou dobu pobyla), pak i s ním k babičce. Nevím, jestli 25. odpoledne (večer) nebudu u přítelovy rodiny. 26. mám vyhrazeno pro další prarodiče, ale zatím ještě nevím, jestli k nim opravdu půjdu. Raději s tím ale počítám. A pak právě taky možná něco u přítele ještě? Nevím. Zní to hrozně, že se netěším, ale spíše mě to stresuje?
Dárky mám jakž takž koupené, případně vymyšlené a bude je shánět ségra (díky!!). Těším se, až těch pár dárků, které kupuji sama jen za sebe, zabalím. Ráda bych udělala nějaká PFka, i když nejsem moc manuálně nadaná, ale stejně vím, že to nestihnu.

Přeji Vám, ať si užijete Vánoce. Ať je strávíte v rodinném kruhu, v pohodě, v očekávání příchodu, s radostí. Rodina a radost je podle mě to hlavní, o co na Vánoce jde. Nenechte si je zkazit. A já se o to taky budu snažit!

PS: Děláte někdo ručně PFka nebo prostě nějaká vánoční přání? Pokud ano, jakým způsobem je předáváte?

9 komentářů:

  1. Já už ty Vánoce nějakou dobu cítím, ale nechápu lidi, co mají stromeček ozdobený už od listopadu. :O :D To úplně kazí tu atmosféru, která má přijít až někdy teď. :))
    Koukám, že máš nabitý program. Ale je to fajn, navštívit všechny ve své rodině. :)) Úplně chápu, že cítíš potřebu se hned po Vánocích začít učit. Ony ty dny potom v lednu hrozně rychle utečou, že je dobře začít včas.. Ale já mám s prokrastinací docela problémy. :( :D
    Tak přeji hezké Vánoce!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ja osobne.... totálne zbožňujem Vianoce. Jasné, darčeky, jedlo, ale hlavne rodina, pokoj, voľno a to, že ľudia všetko skrášľujú, predovšetkých osvetlujú, svetielka, svetelné reťaze, neviem čo všetko, zbožňujem to, úplne. :-) Pre mňa je to sviatok pokoja a rodiny. :-)
    Ale to so školou chápem. Ja už mám len február, aby som sa mohla pripraviť na písomné maturity. Či ma z toho už raz neporazí... :D Ale to bude všetko dobré. uvidíš. :-) Skúšky dáš ako šéfko. :-)
    Prajem najviac najkrajšie osvetielkované Vianoce! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já Vánoce začala vnímat trochu až dneska, kdy jsem balila dárky... ale stejně to není ono. Možná je to právě tím, že mě také čekají takové "školní Vánoce". :(
    S těmi návštěvami, přesně! Nestíhám učení a do toho taky návštěvy... já budu jezdit už od 22.12. :D Pak mám ještě Vánoce u taťky 24. a u mamky 25. a potom ještě u přítele doma. :/
    Koukám, že toho máš také dost.. je super, že ti ségra se sháněním dárků takhle pomohla. :)

    Také přeji krásné Vánoce a i přes všechny ty povinnosti a návštěvy věřím, že si je užiješ! ;)

    A PFka nedělám, protože já nejsem vůbec manuálně zručná, ale opravdu ani trochu. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Rok od roku je stále míň a míň prožívám, jsou pro mě většinou bohužel plné stresu z následujícího zkouškového období, jak brala bych vrátit se v tomhle ohledu někdy na střední. Dárky také jakž takž mám, ale potřebuji ještě něco dokoupit a hlavně zabalené nemám vůbec nic.

    OdpovědětVymazat
  5. Já dělám digitální PF s nějakou fotkou a krátkou větou, které e-mailově posílám.
    Taky se těším, až Vánoce nebudou o času na učení na zkoušky, ale prostě jen časem, kdy všichni mají dovolenou, aby spolu prostě BYLI. Mohli jít ven, koukat na pohádky, hrát hry a mlsat dobroty.
    Držím ti pěsti!

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, taky jsem měla v plánu se hned po svátcích začít učit, ale nějak mi to neklape :D Držím palce ať ti zkouška dopadne dobře :)

    OdpovědětVymazat
  7. ~Čaué~
    No Vánoce jsou za námi, ale snad sis je užila :)
    Já PFka nedělám :)
    Hezký nový rok přeji :)

    OdpovědětVymazat
  8. Snáď ti všetky plány na Vianoce vyšli :) A pri skúške držím palce.
    Tiež po prázdninách píšeme veľa písomiek...ale to je oproti tomu nič :)

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno nejlepší v novém roce!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Tvůj komentář :)